Customer Experience

Beschikbaarheid en prijs
De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans n meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven. Zo is de opleiding opgebouwdDe opleiding Customer Experience bestaat uit vier trainingen, verspreid over zeven dagen:UX DesignCustomer ExperienceCustomer Journey MarketingOnline Personalisatie
Agenda :
De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans n meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven. Zo is de opleiding opgebouwdDe opleiding Customer Experience bestaat uit vier trainingen, verspreid over zeven dagen:UX DesignCustomer ExperienceCustomer Journey MarketingOnline Personalisatie
25 Maar
Utrecht
€ 3930
25 Maar
Utrecht
€ 3930
Cursus
25 Maar, 10:00, Utrecht
Boek training
1x reguliere trainingsprijs | € 3930 |
---|---|
€ 3930 |
10 Mei
Utrecht
€ 3930
10 Mei
Utrecht
€ 3930
Cursus
10 Mei, 10:00, Utrecht
Boek training
1x reguliere trainingsprijs | € 3930 |
---|---|
€ 3930 |
02 Juni
Utrecht
€ 3930
02 Juni
Utrecht
€ 3930
Cursus
02 Juni, 10:00, Utrecht
Boek training
1x reguliere trainingsprijs | € 3930 |
---|---|
€ 3930 |
28 Juni
Utrecht
€ 3930
28 Juni
Utrecht
€ 3930
Cursus
28 Juni, 10:00, Utrecht
Boek training
1x reguliere trainingsprijs | € 3930 |
---|---|
€ 3930 |