Customer Experience

Beschikbaarheid en prijs
0
1 dagdeel
Opleidingen
De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans n meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven. Zo is de opleiding opgebouwdDe opleiding Customer Experience bestaat uit vier trainingen, verspreid over zeven dagen:UX DesignCustomer ExperienceCustomer Journey MarketingOnline Personalisatie
Agenda :
De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans n meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven. Zo is de opleiding opgebouwdDe opleiding Customer Experience bestaat uit vier trainingen, verspreid over zeven dagen:UX DesignCustomer ExperienceCustomer Journey MarketingOnline Personalisatie
25 Maar
€ 3930
25 Maar
€ 3930
Beschrijving van de verschillende data voor deze cursus en de bijbehorende plaats
1
25 Maar, 10:00, Utrecht
Ex BTW
10 Mei
€ 3930
10 Mei
€ 3930
Beschrijving van de verschillende data voor deze cursus en de bijbehorende plaats
1
10 Mei, 10:00, Utrecht
Ex BTW
02 Juni
€ 3930
02 Juni
€ 3930
Beschrijving van de verschillende data voor deze cursus en de bijbehorende plaats
1
02 Juni, 10:00, Utrecht
Ex BTW
28 Juni
€ 3930
28 Juni
€ 3930
Beschrijving van de verschillende data voor deze cursus en de bijbehorende plaats
1
28 Juni, 10:00, Utrecht
Ex BTW