Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.
20 Juni - 27 Juni
Beschrijving van de verschillende data voor deze cursus en de bijbehorende plaats
1
20 Juni, 09:30, Leusden
2
27 Juni, 09:30, Leusden
3
27 Juni, 13:30, Leusden
€ 1190
Ex BTW
20 Juni - 27 Juni
Beschrijving van de verschillende data voor deze cursus en de bijbehorende plaats
1
20 Juni, 09:30, Capelle
2
27 Juni, 09:30, Capelle
3
27 Juni, 13:30, Capelle
€ 1190
Ex BTW
20 Juni - 27 Juni
Beschrijving van de verschillende data voor deze cursus en de bijbehorende plaats
1
20 Juni, 09:30, Amsterdam
2
27 Juni, 09:30, Amsterdam
3
27 Juni, 13:30, Amsterdam
€ 1190
Ex BTW
20 Juni - 27 Juni
Beschrijving van de verschillende data voor deze cursus en de bijbehorende plaats
1
20 Juni, 09:30, Utrecht
2
27 Juni, 09:30, Utrecht
3
27 Juni, 13:30, Utrecht
€ 1190
Ex BTW
Skills
Media
Uncategorized
Uncategorized
Uncategorized