
Artikel
16
oktober
ALD Automotive | LeasePlan verder als Ayvens
ALD Automotive | LeasePlan gaat verder als Ayvens. Het nieuwe merk volgt op de presentatie van het 3-jaren strategieplan in september 2023. Nederland introduceert het merk medio 2024. Tot die tijd blijven de merknamen ALD Automotive en LeasePlan nog actief.
Met een wereldwijde vloot van 3,4 miljoen voertuigen, inclusief het grootste aandeel elektrische voertuigen van verschillende merken, wil Ayvens mobiliteit verder verduurzamen en de digitale transformatie van de branche verder vormgeven. Met de nieuwe merkbelofte ‘make life flow better’ wil het bedrijf inzetten op eenvoudigere, slimmere en duurzame mobiliteit.
Ayvens is volgens het bedrijf een “eenvoudige, krachtige naam die vooruitgang uitdraagt. De naam is voorzien van een beeldmerk dat het samengaan van de beide organisaties in één team visualiseert, samenwerkend aan één gemeenschappelijk doel. De opwaartse beweging symboliseert vooruitgang en dynamiek.”
Dynamisch
De visuele identiteit straalt daarbij “energie uit door de combinatie van een modern en vriendelijk lettertype, levendige kleuren, geïnspireerd op de natuur om ons heen en ontworpen om op te vallen in de markt. De vrolijke en dynamische vorm van het beeldmerk, toont de essentie van mobiliteit en de mooie momenten in het dagelijkse leven.”
Better with every move vat de missie van het bedrijf samen om mobiliteit te leveren, die stapsgewijs beweegt naar een betere toekomst. Met daarin vooruitgang voor klanten, leaserijders, bedrijfsleven en voor de planeet.
ALD Automotive | LeasePlan werkte samen met Dragon Rouge, een internationaal designbureau, voor de creatie van het nieuwe mobiliteitsmerk, dat de twee gevestigde bedrijven, ook buiten de leasebranche, herpositioneert als koploper voor duurzame mobiliteit.
In 2024 introduceert Automotive | LeasePlan het nieuwe merk lokaal in de 44 landen waar het actief is. Het nieuwe merk is actief in alle klantsegmenten (van corporates, mkb, tot particulieren). Met een centrale rol voor haar digitale ecosysteem.
Tim Albertsen, Chief Executive Officer van Ayvens, voorheen ALD Automotive | LeasePlan: “Ons nieuwe merk zorgt er niet alleen voor dat onze 15.700 medewerkers een gemeenschappelijke identiteit delen. Het weerspiegelt ook hoe we nieuwe ontwikkelingen omarmen en tegemoetkomen aan de behoeften van onze klanten voor meer keuzevrijheid.”
What's your reaction ?
Follow us on Social Media
Some Categories
Recent posts

December 06, 2023
From Procrastination to Productivity: Strategies for Effective Time Management

December 06, 2023
Moeten onze verlofregelingen aangepast worden?

December 03, 2023
Next year will be a musical No-no

December 02, 2023
Nederlandse bedrijven minder hard geraakt door gijzelsoftware

December 01, 2023
The Impact of Human Capital Management (HCM) on Work-Life Balance: Creating Supportive Work Environments
Comments (0)
No reviews found
Add Comment