Jouw profiel

Registreren Inloggen

Blogs

img-Blog

5 tips om betrokkenheid binnen je team te creëren.

Er loert een gevaar bij het thuiswerken; namelijk een afname in betrokkenheid van medewerkers.

daniel

img-Blog

Japanse overheidscampagne moedigt jongeren aan vaker alcohol te drinken: ‘Hoe gek kun je het maken’


Japanners moeten vaker alcohol drinken om de schatkist te spekken, aldus de overheid. Twee Nederlandse experts reageren op de campagne.


daniel

img-Blog
Media

Marketing: het pakken van kansen wanneer ze zich voordoen


Techniek heeft de wereld veranderd. Niet alleen de manier waarop we ons dagelijks leven leiden, maar zelfs de manier waarop we denken.

adformatie

img-Blog
Online reclame

Trending deze week: de Europese toekomst van online-shoppen op TikTok


TikTok zet de volgende stappen op het gebied van e-commerce en introduceert drie nieuwe shopping ads.

adformatie

img-Blog
Arbeidsvoorwaarden

Meeste freelancers passen hun uurtarief (nog) niet aan bij hoge inflatie


In dit artikel vind je de gemiddelde freelance uurtarieven 2022 binnen marketing, communicatie & sales op basis van werkervaring en niveau.

adformatie

img-Blog
Public Relations (PR)

Telkomsel re-branding levert gouden award op met een Nederlands tintje


De gouden award in de categorie re-branding werd uitgereikt aan de grootste Indonesische telecom provider Telkomsel.

adformatie

img-Blog
Online reclame

Hoe Aldi melkpakken gebruikt om zijn digitale folder bekender te maken


De discountsuper wil minder afhankelijk worden van zijn papieren folder. Een melkpak kan daar misschien bij helpen.

adformatie

img-Blog
Bierbrouwen

Kwart Nederlanders negatiever over alcohol

De afgelopen vijf jaar is een kwart van de Nederlanders negatiever gaan denken over het drinken van alcohol. De voornaamste reden is bewustwording van de gezondheidsrisico's. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag over gezondheid en preventie.

more-than-drinks

img-Blog
Wijn

Japan roept jongeren op om meer alcohol te drinken

Opvallend nieuws uit Japan. Terwijl in Nederland de overheid jongeren juist oproept om minder te gaan drinken, gebeurt in Japan het tegenovergestelde. De Japanse jongeren moeten meer alcohol gaan drinken. De reden? Meer inkomsten voor de overheid.

more-than-drinks