Artikel
22
januari
Koo fietsbrillen in Bora-hansgrohe kleuren
Primoz Roglic en zijn nieuwe collega’s zitten gebakken bij Bora-hansgrohe als het om materiaal gaat. De renners zijn voorzien van een Specialized Tarmac SL8, kleding van Sportful en sinds dit jaar rijden de renners met brillen van het Italiaanse merk Koo. De renners krijgen de keuze uit drie modellen, inclusief de nieuwe Alibi.
Keuze uit de Alibi, Spectro en Demos
De renners van Bora-hansgrohe krijgen de beschikking over de Alibi, Spectro en Demos bril van Koo, uiteraard in een speciale team editie. Die laatste bril, de Demos, heeft Björn onlangs nog uitgebreid getest. De Alibi is dan weer de nieuwste bril in het assortiment van Koo. Waar de Spectro en Demos een volledig frame hebben heeft de Alibi alleen aan de bovenkant van de lens een frame.
Uiteraard krijgen de renners een speciale Signature Edition, uitgevoerd in de teamkleuren. Zoals je op de foto’s kunt zien zijn de brillen uitgevoerd in een groen-blauwe kleur, die goed past bij de outfits van de renners. De brillen voor het team zijn voorzien van een lichtgroen streepje, de kleur die ook weer terugkomt in de outfit van de renners.
De brillen zijn metallic afgewerkt, en zijn voorzien van Zeiss lenzen. De Alibi bril is voorzien van een fotochromatische lens, die dus mee verandert met de lichtsterkte. De renners krijgen de keuze uit verschillende kleuren lenzen, met een paarse, groene of oranje kleur. De merknaam Koo is op elke bril terug te vinden, op het midden van de lens én op de brilpoten.
Een opvallend detail is de sierlijke hoofdletter B in de rechter onderhoek van de lens, en die staat voor Brothers. De renners van Bora-Hansgrohe hebben de bijnaam ‘Band of Brothers’ voor zichzelf bedacht, en de B op de lens refereert daar mooi naar. Een leuk detail als je het mij vraagt. De team edities zijn overigens ook gewoon te koop. De Demos kost € 180,- de Spectro € 200,- en de Alibi € 230,-.
Meer info via Koo Eyewear of de verdeler van Koo
What's your reaction ?
Follow us on Social Media
Some Categories
Recent posts
October 14, 2024
Marketing is als daten: zo verleid je klanten tot een langdurige relatie
October 14, 2024
Waarom een sterke PR-aanpak niet meer zonder executive profiling kan
October 14, 2024
Arbeidsmarkt- & recruitmenttrends, hallo 2025!
October 14, 2024
Jouw dienst of product toegankelijker maken? Zo doe je inclusief onderzoek
October 14, 2024
5 tips om je website mooier én effectiever te maken
Comments (0)
No reviews found
Add Comment