Artikel
18
april
Maatwerkbedrijf ‘L’Atelier’ gecertificeerd voor het verpakken van voedingsmiddelen
L’Atelier, een maatwerkbedrijf in Namen dat gespecialiseerd is in het verpakken van voedingsmiddelen, heeft onlangs de FSSC 22000-certificering behaald, een bevestiging van zijn onwrikbare inzet voor voedselveiligheid, kwaliteit, wettelijkheid en voortdurende verbetering.
Het FSSC 22000-systeem wordt internationaal erkend door het Global Food Safety Initiative (GFSI) als gelijkwaardig aan de BRC- en IFS-normen. Het is bedoeld om wereldwijd vertrouwen te garanderen in de levering van veilig voedsel aan consumenten.
Met deze certificering laat L’Atelier zien dat het in staat is om risico’s in het hele productieproces te identificeren en te beheersen, waarbij de strengste normen in de voedingsindustrie worden nageleefd.
Diensten in onderaanneming voor verschillende sectoren
L’Atelier biedt zijn klanten verpakkingsdiensten aan op maat voor het hele proces, van assemblage tot sorteren, inclusief vullen, verpakken, copacking, etiketteren, toevoegen van reclame, inkjetdrukwerk, kwaliteitscontrole en traceerbaarheidsopvolging.
Het maatwerkbedrijf is actief in een groot aantal sectoren, zoals koekjes, zoetwaren, chocolade, brouwerijen, de voedingsindustrie en nog veel meer.
Geavanceerde infrastructuur en uitrusting
‘Met deze nieuwe certificering bevestigt L’Atelier opnieuw zijn inzet voor voedselveiligheid en zijn vaste wil om hoogwaardige diensten te leveren en zo bij te dragen aan het succes van zijn partners en het vertrouwen van de consument’, legt Maxime Goffinet, directeur van L’Atelier, uit.
De verpakkingsactiviteiten worden uitgevoerd in een omgeving met een gecontroleerde atmosfeer, waardoor optimale omstandigheden qua temperatuur en luchtvochtigheid worden gegarandeerd.
L’Atelier is een maatwerkbedrijf, erkend door het Agence Wallonne pour une vie de Qualité (AViQ), met als belangrijkste missie het bevorderen van de integratie van personen met een handicap door middel van werk.
What's your reaction ?
Follow us on Social Media
Some Categories
Recent posts
October 07, 2024
Wat is de Green Claims Directive en waarom is het belangrijk?
October 04, 2024
Case: Albert Heijn Media Services as brand builder or conversion generator?
October 04, 2024
Influence: the 7 principles of Cialdini
October 04, 2024
Demand generation vs lead generation: wat is het verschil?
October 04, 2024
Neuromarketing & ethics: the grey area of influence
Comments (0)
No reviews found
Add Comment