Artikel
13
mei
Wat is CTA?
CTA (Call-To-Action) wordt gebruikt om een instructie te beschrijven aan het publiek om een specifieke actie te ondernemen.
Een CTA wordt meestal aan het einde van een marketingbericht of advertentie opgenomen en is bedoeld om het publiek te motiveren iets te doen. Dit kan zijn: een aankoop doen, zich aanmelden voor een nieuwsbrief, een whitepaper downloaden of een andere gewenste actie.
Hoe ziet een CTA eruit?
Een CTA kan verschillende vormen aannemen, afhankelijk van de context en het marketingdoel. De meest voorkomende vorm is een knop of link. Maar het kan ook een ander element zijn dat de aandacht van het publiek trekt ?.
What's your reaction ?
Follow us on Social Media
Some Categories
Recent posts
October 07, 2024
Wat is de Green Claims Directive en waarom is het belangrijk?
October 04, 2024
Case: Albert Heijn Media Services as brand builder or conversion generator?
October 04, 2024
Influence: the 7 principles of Cialdini
October 04, 2024
Demand generation vs lead generation: wat is het verschil?
October 04, 2024
Neuromarketing & ethics: the grey area of influence
Comments (0)
No reviews found
Add Comment